pondělí 17. ledna 2011

Prvni den v Chiang Mai

"Skoda, ze nemam prazdny batoh, nebo sluhu, ktery by mi vsechny ty krasne veci odtahl," napadlo me, kdyz jsem uvidela ten obrovsky trh s umeleckymi vecmi a oblecenim vyrobenym mistnimi. Tolik krasnych veci jsem uz dlouho nevidela. Kam se hrabou ceske trhy. Toto nebylo zbozi, jake lze videt v asijskych trznicich u nas. Toto bylo kvalitni zbozi a za neuveritelne nizke ceny. Vetsi trh jsem snad jeste nevidela. Stanky se tahly snad pres cele historicke centrum Chiang Mai. Prochazela jsem se tam snad tri hodiny a uvazovala, co by muj batoh a hlavne ja jeste unesl. Po vice nez trihodinovem cekani na uvolneni pokoje a vyletu do nedalekeho chramu Wat Doi Suthep to byl opravdu vrchol dne.
Nasledujici den jsem se mohla tesit na jednodenni trek po okoli organizovany mistni agenturou ve spolupraci s guesthousem, ve kterem budu nasledujicich pet dni ubytovana.




Nakonec jsem dostala paradni pokojicek s vetrakem (ktery ani nepotrebuji, protoze je tu prijemne teplo) s vlastnim WC a koupelnou s teplou vodou. A to jen za 300 bahtu na noc Personal je taky velmi mily a napomocny.

Žádné komentáře:

Okomentovat